“Fără supărare”

        Cu ce sunt alţii mai buni? Ce sunt ei? Oameni? La fel ca mine, la fel ca noi. Dar, parcă au ceva prin felul prin care vorbesc, prin felul lor de a-i trata pe ceilalţi . De parcă ei nu au fost la început de drum, de parcă ei s-au născut învăţaţi. Mereu zâmbesc, nu bagă de seamă. Cine să mă mai ajute când toţi se cunosc între ei? Au tot ce îşi doresc şi nu se preocupă cu ce se va întâmpla mâine. Nu le pasă lor. heart

       Încerc mereu să le fac pe plac. Cunoştinţe vechi care acum vorbesc elevat, persoane apropiate care se laudă cât de bine o duc, rude care nici măcar nu te salută. De parcă trebuie să le suporţi tu toate mofturile. Şi Totuşi, trebuie să-i privesc, trebuie să-i înfrunt. Dacă nu pe ei, atunci măcar pe mine. Am visele mele, la fel ca ceilalţi. Mă descurajez până şi eu, atunci ce ar trebui să aleg?

        Poate, dacă aş fi altcineva, m-ar lua în seamă.

Leave a Reply

