Pleacă, pleacă, pleacă

Cunoaştem genul acesta de zile. Totul începe cald, plăcut, toate planetele parcă sunt de partea ta, totul radiază. Apoi, apar. Strică tot zâmbetul, toată dispoziţia. Acele persoane, care se bucură pentru tine dar îţi dai seama că pe la spate te-ar omorî de 3 ori pe zi.

Îţi spun cât de bine o duc, ce trebuie să faci din viaţa ta. Încep să-ţi povestească de toate realizările posibile, de cum bate soarele mai bine în fereastra lor. Critică felul în care arăţi, îşi dau cu părerea despre tot ce te reprezintă. Tunsoarea ta, modul în care îţi laşi mâinile să cadă. Te atenţionează ce pereche de blugi trebuie să-ţi cumperi, că nu te încap toate fiindcă ai mai pus ceva pe tine. Îţi descurajează fiecare mişcare, te fac să vrei să ajungi acasă mai repede. Îşi laudă salariul care e de fiecare dată mai mare ca al tău, modul de viaţă sănătos pe care l-au adoptat, cât de des ies în oraş. Parcă le-ai strânge de gât.

Dar, chiar nu au nimic special. Sunt exact ca mine, ca tine. Respiră acelaşi aer, mănâncă aceleaşi lucruri. Părerea lor? Nu îmi dă motive să nu-mi apreciez viaţa, prietenii, amintirile. Ştiu tot ce am făcut, cum am făcut, cum voi face. Nu mă vor schimba în niciun fel bârfele, modul în care gândesc. Am lucrurile mele simple, care-mi definesc fericirea.kill

Iar asta e tot ce contează.

3 thoughts on “Pleacă, pleacă, pleacă

  1. cand te vei privi in oglindirea sincera a prietenilor cu adevarat apropiati, vei descrie o alta persoana, una care esti interioara. Realizarile exterioare sunt importante, insa e nevoie de o intamplare sa ti se schimbe ceea ce esti la exterior… pe cand interiorul…

    Like

Leave a Reply

