I sandwich you!

Adevărul e că sunt pofticioasă. Îmi e poftă de viaţă, de amintiri. De iubire. De oamenii care s-au cuibărit lângă mine. Dacă ar fi să vorbesc despre asta, cum să-i descriu altfel? Toţi au felul lor de a fi, de a mă supăra sau face să zâmbesc în acelaşi timp. Chiar acum, cu o farfurioară în faţă, mă gândesc la câte o reţetă pentru fiecare. Dacă ar fi cu toţii o grămăjoară de mâncare? Poate, nişte cartofi? Hmm, murături? Într-un mare sandwich? Ar fi amuzant. Oricum, toţi îl adoră. Chiar şi fetele obsedate de dietă şi calorii. Credeţi-mă.

Sandwich-urile din viaţa mea, sunt cele mai gustoase. Şi nu cred că sunt singura care le are aproape. Să încep?

1. Sandwich-ul părinţilor mereu aici.
Îmi văd părinţii ca pe un sandwish cu mult susan, pe chiflele cele mai mari. Aşa le văd protecţia. Cu varză şi maioneză,cartofi, multe felii de şuncă, poate şi ardei. Aşa aş defini dragostea lor fără limite şi neînţeleasă uneori. Picant, puţin. Pentru că, nu le poate scoate nimeni din reflex, dorinţa de a se uita la ceas exact când distracţia e mai mare. Cu un pahar de apă lângă, să se laude ca au pe cine se baza la bătrâneţe.

parin 2. Sandwich-ul “iubeşte-mă până la capăt”.
Apoi, dragostea. Dragostea pe lungă durată. Aş alege o baghetă. Cu primul strat cremă de brânză cu usturoi. Dacă mă placi, mă placi fără reproş, nu? Cu multe nivele, clădite cu grijă. Cu unt, multă şuncă şi maioneză.Un rând cu roşii sau ardei. Iar, apoi, din nou un rând de şuncă, să fiu sigură că eşti aşa cum îmi place. Să fii tu sandwich-ul meu, ca să pot să-mi amintesc gustul tău toată viaţa.

sannn3. Sandwich-ul “mi-ai promis”.
Să te am lângă mine din liceu, să ştiu că vom râde mereu din aceaşi cauză. Să-mi împarţi zilele bune şi cele în care ai vrea să nu auzi de nimeni. Pentru prieteni. Cu multă brânză şi caşcaval, să râdem când se întinde. Cremă de brânză natur, era să uit. Doar avem nevoie de o bază, ceva. Şi încălzit. Mereu încălzit

10704989_817104724995749_974440411_n4. Sandwich-ul “să-ţi stea în gât”.
Nu e mereu viaţa roz, deşi te închizi în bulina ta. Oamenii vorbesc, se uită şi nu te salută, deşi eşti la câţiva centimetrii de privirea lor. Pentru ei, felii negre, ca sufletul ce-l au. Coaja mai crocantă, să muşte cu putere, mult timp. Cremă de brânză, şi salam. Poate nişte felii de ardei. Sărac. La fel ca inima lor. Şi fără şerveţele

sd5. Sandwich-ul “copilărie, vino lângă mine”.
Nu se mai întoarce, dar poţi să îi simţi cumva amintirea. Eşti tot cel de atunci, care abia avea putere să deschidă frigiderul. Care îşi caută ingredinentele. Cu felii din pâine proaspătă, tăiate de noi. Caşcaval şi suncă. Ca într-un castel aranjate. La fel cum ni-l făceam de mult.Tăiat în două. Să poţi să-l împarţi cu ceilalţi. Şi mâncat cu poftă.
nn                                                              sursa(foto)

6. Sandwich-ul “îţi mulţumesc”.
Felul ăsta e mai special. Pentru persoana cea mai importantă pe care o ai în viaţa ta. Fraţi, surori, veri. Care nu pleacă, deşi îi superi. Cu toate ingredientele, cele mai bune. Salată, felii de brânză topită, puţin caşcaval pane. Poate şi măsline verzi, taiate micuţ. Şi puţin sos picant. O bucată mare de pui şi mulţi cartofi lângă. Toate proaspete ca în reclame.

sand

Chiar că sunt pofticioasă. Apropo, vrei să-mi fii şi tu gustare? Aduc eu ingrediente.

( acest articol este pentru superblog2014)

8 thoughts on “I sandwich you!

  1. Dacă vreau să-ţi fiu gustare?! :mrgreen:
    Poate că aş vrea să-mi pregăteşti şi mie o gustare cu dedicaţie, dar să fiu eu gustarea ta… Pe-aici, pe la noi, canibalismul e scos în afara legii! 😀

    Like

Leave a Reply

