Mă pui pe blog? Mă pui pe blog?

M-am tot gândit zilele astea, ce să scriu. Habar n-am. Aș scrie despre prima zi de școală, despre cum am luat primul 4, de cât de mult a trecut de atunci. Porcării. Aș scrie despre prima vizită la cinema, dar n-am apucat să merg nici până azi. Aș scrie despre cum aș omorî toate persoanele care se dau bine să le fie bine, dar nu-mi consum tastatura degeaba.

Așa ca a venit vremea.

Coleguțenstein-ul meu, m-a tot întrebat despre blog. Multe lucruri. De la titlu, până la cum îl găsește pe google. Adevărul e că mi-aș dori și eu să-l caut așa. Cum sunt persoanele care mă citesc, câte sunt. De ce mi-am făcut? Cum să-și facă și el. Dacă aș putea să scriu despre el.

I-am spus. Că e chiar mișto să notezi tot ce-ți trece prin cap. Că poți cunoaște multă lume care este încântată sau nu de ceea ce transmiți tu. Că ne promovăm unul pe celălalt, cum putem mai bine.

Știu, știu. Nu prea le are cu chestiile sentimentale.

Ar trebui să-l prezint, nu? Aș putea începe prin a spune că e cam 3 de mine la un loc + ademenit în tainele francezei. Altceva? Îmi cere temele și face tot felul de magii ca recompense:)). Ce poți face cu 2 bănuți și un creion? Întreabă-l pe el. Plus de asta, îmi aruncă în cap cu tot ce prinde la mână. Pe cuvânt de cercetaș! Dar oricum, mă mai face și pe mine să râd din când în când. Doar le sucește pe toate părțile și rămâne cum vrea el până la urmă. Zic.

Oricum, nu prea mă pricep la descrierea persoanelor. Mă bucur că-i colegul meu și încă nu m-a omorât când i-am tras scaunul la ora de mate. Și că pot să-l desenez în viitorul portret al clasei.

Deci în finalenstein, sper ca peste ani, să nu-mi dea fix mie amendă, sau să mă bage la zdup. Și că a înțeles ceva din ce am scris eu aici.

Și acum, salutați-l și voi 🙂

One thought on “Mă pui pe blog? Mă pui pe blog?

Leave a Reply

