Discuție de-a 12-a

– Bună ziua!

– Bună! Ce faci?

– Bine, dumneavoastră?

-Pe aici. Am mers până la cumpăraturi, că trebuie să te ocupi și de asta din când în când. Foarte frig s-a făcut. Și, cât mai e până luați vacanța?

– Cam 2-3 săptămâni.

– Aha, da. Știu că și a mea îmi tot spune, dar uit. Uit ca naiba. Poate și cu atâtea probleme. Chiar, tu te-ai hotărât unde dai mai departe?

– Încă mă gândesc. Nu știu exact.

– Aha, aha. Da. Adevărul e  că nu prea ai ce face. Fiică-mea vrea la drept. Deja a început meditațiile. La ce a zis? La ce se dă? Română și…

– Economie?

– Da, așa.Toată ziua învață. Dar tu? Când te hotărești? Imediat trece timpul, nu-ți dai seama. In țara asta, nu prea ai ce face. Majoritatea pleacă. Caută toți ceva de viitor.

– Da…

– Nu prea mai contează dacă te străduiești sau nu. Locul de muncă să-l ocupi, că ți-o ia prostul înainte. Eu sunt destul de mulțumită de fiică-mea. I-am spus că e cea mai bună alegere. Voia să dea prima data afară, în Franța sau Anglia, după s-a răzgândit. Habar n-am de ce. Poate se mai răzgândește până la vară. Dar și mie mi-ar fi dor și greu.

– Da, vă cred…

– Tu aici vrei?

– Aici mă gândeam.

– Și ai unde sta? Eu ziceam să-i închiriez ceva de acolo. Ai tăi? Oricum mașină are,poate să vină oricând. Tu ai carnet?

– Nu am dat pentru carnet încă.

– Păi cum? Și cum vei veni acasă?

– Cu trenul probabil.

– Am mers și eu cu ea, la fel, cu trenul, dar, n-aș mai vrea. Spațiu închis, loc murdar, timp pierdut.

– Atâta timp cât ajung acasă…

– În fine.Vei reuși până la urmă. Mă grăbesc acum, am cam întârziat. Sper să nu te superi.

– Aaa…Bine. Nu, stați liniștită. Păi cum?

-Îți doresc succes oricum. Pa-pa.

– La revedere!chatter2_0

2 thoughts on “Discuție de-a 12-a

Leave a Reply

