Dor ș-atât.

Astăzi îmi e dor de el. Îmi e dor să știu eu că e aici, că trebuie să merg doar 5 minute și să sun la interfon, că pot să-l tâmpesc cu pozele mele pe neașteptate. Îmi e dor să-mi spună că are încredere în mine, sau să-mi povestească toate peripețiile de când era mic, în timp ce eu mă uit la pozele lui de la sfârșitul liceului. Îmi plăcea când mergeam și plăteam facturile împreună, sau când făceam “miercurea altfel”.ydO4nzm9TF

Am fost la el în cameră. Lucrurile erau așezate aproape la fel, dar nu mai simțeam parfumul de atunci. Nici căldura. Nici patul strâns ca să pot să stau mai bine. Știi? Atunci era momentul în care venea și mă întreba ce am mai făcut, pe cine nu suport, cum mă mai descurc. Iar eu îi desenam pe carnețelul de pe birou. Și râdeam.

Îmi e dor de ostropel.

DSC_5961Melodiile, panoul, preparatele, jeleurile, supermarketurile. Oferta-aia-idioată de la ciocolată, magazinele închise, restul cu prea mult mărunțiș. Ohoho! Și frigiderul. (Apropo tot aici e, tot cum îl știi. Tot fotogenic). Îmi e dor de “Viața cu Louie” și de maratonul-de-o zi cu mafia2 când te făceam să pierzi și cea mai ușoară misiune, sau de cum îmi dezinstalai toate programele virusate de pe leptop. Ups! I did it again :)). Sau când am avut tentativa aia de a juca șah. Îmi e dor de toate astea și de toate celelalte.

Dar cei care iubesc, dau drumul. Are nevoie de asta, mai mult decât are de mine.

when-i-say-jump-you-say-how-high

Leave a Reply

