În ce ne-am transformat?

Mă îngrozesc știrile de la ora 5. Ori am ratat eu ceva, am dormit mai mult decât trebuia și am sărit câțiva ani, ori s-a dilit lumea de tot. E normal să vezi majoritatea timpului, petrecut liniștit, la Tv, după o zi grea, cu o cană de ceai sau lapte cald în mână, oameni secerați de mașini ce gonesc de nebune, sau copii părăsiți pe la gunoi pentru că n-aveau și o salbă de aur la gât după ce s-au născut?

Sincer, nu prea.

Hai c-un jaf, hai s-o nenorocim și pe vânzătoare că nu cooperează, hai și c-un accident. Și ne mai lăudăm că n-am omorî nici măcar o albină. Și stăm și ne minunăm cum de fiecare dată apar altele și altele, de nici regizorul de la ”Dexter” nu auzise. Sânge, cuțite, oameni nevinovați care poate doar treceau strada, idioți care folosesc armele pentru prima dată, sau cineva aflat unde nu trebuia. D-astea.

Obișnuiam să ne temem de vremea prea  friguroasă de afară sau de faptul că nu vom mai apuca să prindem bilete pentru concert. Că s-a scumpit factura la gaz din nou și că a început un sezon aglomerat de reduceri.

Dar se pare că am evoluat.

Leave a Reply

