Top 10 LUCRURI PE CARE să NU îndrăznești să le spui unui elev ce urmează să dea Bacul peste o LUNĂ…

Că tot e sezonul în toi. Să-i dăm bătaie:

  1. ” – Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Așa puțin mai e! Ești pregătit?! Ai învățat?! Cum merge? Ce-o zburat tiiiimpuuuul! Acum era iarna… ”
  2. ” – Ai învățat din timp, nu-i așa? Acum doar să le repeți puțin și….”
  3.  ” – Aha, aha. Și când sunt probele? O săptămână? Săptămâna viitoare? Peste 2? Când? Nu pricep. Răspunde-mi clar și nu te enerva! ”
  4. ”- Dooooooooooooamne! Toată ziua stai și nu faci nimic! Nu vezi că mai sunt câteva săptămâni și vine Bacul? Ce vei face în sală? ”
  5. ” SĂ FIȚI ATENȚI! Este cel mai important examen din viața voastră. Cu ăsta rămâneți până la bătrânețe! Puneți mâna și învățați că timpul trece, vă treziți că nu mai răzbiți! Vine vara, vin zilele frumoase, soarele. Învățați! E cel mai important, repet!”tumblr_mtsxzy7KTx1s82i1bo1_1280
  6. ”- Mai lasă calculatorul ăla! Și nu te mai plimba dintr-o cameră în alta! Treci la studiat că imediat vine și tu n-ai habar de nimic!”
  7. ”- Aoleu! Păi cum să înveți doar una? Și dacă ai bafta și îți pică ce n-ai învățat, ce faci?! ”
  8. ”- M-am întâlnit azi cu vecina. Cică fiică-sa a învățat tot până acum! A mai luat și premiu I și are 10 în simulări! Tu ce faci, oare?
  9. ”- Nu te mai stresa! Nu e mare lucru. Iar te strofoci tot?! Să vezi sesiunea. Pai acolo ce faci?”
  10. ”Pe vremea mea era Bacu-Bac. Nu acum, porcăria asta! ”

Și acum, gata cu fotosinteza! La învățat toată lumea. Șiiiiiiiiiiiiii….

…..pica-ne-ar cele mai simple subiecte, să ne pice!

tumblr_static_2hu2ha39rt44k88gok8kok408

5 thoughts on “Top 10 LUCRURI PE CARE să NU îndrăznești să le spui unui elev ce urmează să dea Bacul peste o LUNĂ…

  1. „Nu te mai stresa! Nu e mare lucru. Să vezi sesiunea.” :)))
    Daaa, cu fraza asta mă enervau și pe mine acum un an. Acum am ajuns la concluzia lor :)). Dar fiecare etapă la rândul ei.
    Eu mai degrabă i-am sfătuit pe cei de clasa a 12-a să se bucure de ultimul an de liceu, pentru că e cel mai fain an. Și gândește-te că după bac urmează o vacanță luungă și faină. 😀

    Liked by 1 person

  2. :)) M-au omorat anul trecut cu intrebarile. Mi se urca sangele la cap numai cand se deschidea subiectul. Plus ca mai era si intrebarea: Si mai departe ce faci? Draga mea, pe mine BAC-UL NU M-A AJUTAT CU ABSOLUT NIMIC! A fost numai stres din cauza celor din jur, in rest…cum a venit, a si trecut.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

