Îndrăgostește-te de mine, mă!

Am tot citit în ultima perioadă fel și fel de articole în care femeile erau sfătuite cum să facă pe cineva să se îndrăgostească de ele. Și erau acolo înșirate mai multe chestii și chestiuțe pe care trebuia să le îndeplinească pentru a putea cuceri liniștite.

Dar ce mă fac dacă nu sunt fermecătoare și-mi place să mănânc fără 5 furculițe la masă? Dacă nu-mi place muzica lui și vreau să ascult separat? Dacă n-am tot timpul chef să fac ordine prin casă sau să mă aranjez la 4 ace? Dacă pur și simplu zac ca o legumă? Ei bine, nu cred că o să fiu nimănui pe plac. Scârț, mare pierdere.

giphy (1)

Totuși de ce trebuie să faci asta? Dacă te îndrăgostești nu se întâmplă pur și simplu?

Până acum nu știam că există o rețetă prin care să agăți după tine pe cineva. Singurele pe care le vedeam făcând astea erau domnițele rele din telenovele care o făceau pe protagonistă să piardă copilul și să divorțeze de Armando. După mintea mea de copil prost, treaba ar fi mai simplă. Pentru că așa-i și dragostea. Simplă ca naiba!

112

Deci toate acele sfaturi prin care să fii drăguță cu el, cu prietenii lui, cu părinții, prin care să-l surprinzi de fiecare dată sunt cam mult pentru mine. Hai lasă-mă! Cât vei rezista? 1 zi, 2, o lună? Eu zic plicticoasă de la început să nu aibă nimeni surprize.

Și mai bine înghețată de vanilie și nuci. Măcar aia n-are pretenții.

9 thoughts on “Îndrăgostește-te de mine, mă!

  1. Că bine zici… numai ce am mâncat înghețată de vreo 5 feluri diferite, asortate după cum îmi vine cheful.
    Înghețata rulllz!!! :))
    (Eu zic că dragoste cu sila nu se poate, și chiar nu m-aș înjosi la așa ceva.)

    Liked by 1 person

  2. Mi-ai făcut poftă de îngheţată. De toate sortimentele să fie!
    Cine te place, te place aşa cum eşti. Te acceptă cu tot pachetul de calităţi, de defecte, de ifose, de supărări etc.
    Să nu te laşi schimbată niciodată. :*

    Like

Leave a Reply

