Wow! N-ai să crezi asta!

Ca orice om ”normal” din zilele astea, stau pe net. Și pierd timpul. Și dau în jos și în sus de o rotiță pentru a afla noutăți, ce poză și-a mai pus Dorel, cum face lumea poză la mâncare înainte de a o devora. Recunosc și eu fac asta.

Cruțați-mă!

Dar în ultimul timp toate chestiile devin probleme mondiale. Aici mă refer în special la cei care scriu articole cu și despre vedete. Până și pe mine mă enervează, d’apăi pe săracii oameni. Nu vreau să-mi bat joc de munca lor, dar cred că ar putea să se remarce și altfel.

gsfs

Văd acolo titlul pompos.” Schimbare radicală de look. N-ai să crezi așa ceva. ” Și vezi o tipă care și-a făcut un amărât de breton. Sau ”Așa ceva e de necrezut. Uite ce a făcut ditamai vedeta. ” Și îmi arată un om care gustă și el dintr-un hamburger. De ce? Pentru că îi e poftăăăăăăă, de asta! Pentru că nu trebuie făcut un al treilea R.M din cauză că cineva de la televizor a mers în vacanță în Cipru sau a făcut poză unei doze de Cola.

leighton-meester-gossip-girl-confused-gif

Partea nasoală este că majoritatea oamenilor sunt curioși și se uită. Și se minunează după. Și spun că nu-s în stare nimic ăștia să scrie, că uite ce greșeli fac, uite ce porcărie au mai scos, cum i-a angajat sau sigur mor de foame.

Ce-i asta, totuși? 

Eu știu că sunteți mai buni de atât. Haidețiiiiiiii.

Gw7lVi

Leave a Reply

