Măștile pe care le purtăm în fiecare zi.

Nu trebuie să vă mai spun că suntem prefăcuți majoritatea timpului. O știți deja. Orice am face, oricum am reacționa, ne găsim noi prin sertar o personalitate care să se potrivească. Ajungem să ne jucăm rolul mai bine ca ăia din filme. Suntem drăguți cu cei pe care nu-i cunoaștem, relaxați cu prietenii, certăreți cu părinții, ni se subțiază vocea când vorbim cu cineva mai șmecher ca noi sau miorlăim când suntem singuri.

mean

Suntem mai mulți în unul, gen.

  1. singuri – Ne punem tot felul de întrebări, s-ar putea să ne găsim vinovați și nevinovați în același timp. Ne victimizăm, căutăm doar partea bună. Plângem ca proștii că nu e bine nimic. Uneori judecăm mult când suntem singuri, nu înțelegem, are cineva ceva cu noi.

    De ce sunt așa? N-am și eu pe cineva lângă mine. Oare sunt rea? Oare eu am greșit? Nu, n-are cum. Sunt tare. N-am făcut nimic rău! Așa sunt eu. Dar dacă nu e bine? Ce să faaaaaaaaaac?

  2. cu cineva apropiat – De obicei cucerim lumea. Suntem cei mai tari când începem să devenim mai apropiați de cineva. Vrem să ieșim în evidență, facem glume, ne place, vrem mai mult tot timpul. E totul cum îl facem noi pentru că suntem tari.

    Ești așa de proastă. N-ai haz în tine. Uite ce faină sunt în poza asta! Ce mă disperi! Fă și tu ceva. Doar nu aștepți după mine. N-am chef să merg până acolo. Îmi place când stau cu tine. Băga-mi-aș să-mi bag!

  3. cu cineva pe care abia l-am cunoscut – Ne e frică. Suntem distanți. Nu știm ce să zicem, dacă zicem bine. Mai suntem și politicoși uneori. Ne pisicim pe lângă persoana aia ca să vadă cât de prietenoși și de treabă suntem noi.

     Ce ceas drăguț ai! Foarte fain! E cam frig afară. Și ție îți plac filmele de groază? Ce tareee! Ar trebui să vii la mine să vedem unul. E mai fain când te uiți cu cineva. Poate facem și niște biscuiți. Are maică-mea o rețetă…

  4. cu părinții – Indiferent de ce vârstă ai, la un moment dat te enervează. Nu înțeleg, au nevoie de tine prea mult, ai vrea să ieși afară, dar nu poți, sună prea des. Din păcate ei sunt într-o situație mai nașpa tot timpul. Pentru că tot timpul nu ne convine ceva.     Donna-Hayward-Twin-Peaks-I-Will-Survive

    Doamneeee! Tu nu înțelegi deloc! Mai lasă-mă puțin. Nu pot să ajung azi. Hai, nu te supăra. Promit că vin data viitoare. Sunt la o petrecere și nu prea te aud. Auzi, n-ai cumva niște bani?

  5. cu profesorii – Delicat subiect. Pentru că de obicei ești drăguț și le zâmbești și chiar te prefaci atent, dar nu stă treaba chiar așa. Nu-ți vine în minte zahărul când te gândești la ei, dar trebuie să faci impresie, nu?

    Iar am oră cu asta! Iar vorbește singură! Chiar nu-și dă seama că nu o bagă nimeni în seamă? Ne mai dă și test. După ce că nu explică nimic ca lumea, mai are și pretenții. Dar stai, Doamne și ajută-mă ca să poți să-mi dai test! Tu te-ai născut învățat? Cum să tocesc atâta în 2 zile?!

  6. cu cineva mai tare ca noi – Pentru a-i intra pe sub mânecă suntem în stare de multe. Trebuie doar să ne dăm puțin interesul, să-i facem să creadă că suntem mereu acolo pentru ei. Și așa devenim și noi tari.

    De ce ai nevoie? Hai că am eu! Te ajut. Nu, nu trebuie să-mi dai nimic. Suntem prieteni, merge și așa. Știu că și tu ai face la fel. Să-ți aduc și o cafea? O să-ți pun și zahăr, cum știu că-ți place. 

  7. cu cineva pe care nu suportăm – Cu siguranță există un ”cineva” din ăsta pentru toți. În acest caz sunt 2 tipuri de persoane: una care își arată fața și îi spune fără nicio supărare că-i stă în gât și celălalt tip, care maschează toate astea și ține pentru el, dar ar vrea să o împuște de fiecare dată. Nu știu care e mai periculos.                                                        804070

Măști mai sunt. Oameni mai sunt. Mă voi limita doar la atât.

8 thoughts on “Măștile pe care le purtăm în fiecare zi.

  1. Nu suport oamenii prefacuti. Prefer sa stiu ca sunt urata pentru ceea ce sunt,nu iubita pentru ceea ce nu sunt. Dar cateodata chiar n-ai incotro…nu poti sa iesi pur si simplu din clasa in timpul orei doar pentru ca nu-ti pasa de materia pe care o preda…Dar poti sa pleci de la ora cu totul,inainte sa inceapa. =)))))

    Liked by 1 person

Leave a Reply

