Anonimii sau Antonymus Anonymous.

Vă scrie o fată care nu prea iese în evidență.  Nu mă cunoaște tot orașul după numele mic, nu dau autografe când ies din bloc, n-am avut un grup de 5000 de prieteni și cunoștințe prin liceu. Dacă ar fi să mă întrebați, cred că nu-s prea suportabilă în ochii lor sau chiar nu le place fața mea.

Cu toate astea, trăiesc bine-mersi. N-am treabă cu nimeni. Fac ce-mi place și nu mă dau în spectacol în fața altora. Sper. De obicei stau în pătrățelul meu și nu comentez prea multe. Așa-s eu. 

fs

Nu mi-a trebuit niciodată celebritate din aia de 2 lei și 10 bani. Nu prea știu ce să fac cu ea. Ești fericit că ai atâția, dar de fapt n-ai pe nimeni? Ești fericit că te place cineva pentru că ai o casă mare unde pot să vină la petreceri? Ești fericit că ai bani și îi strici pe la localuri? Ești fericit că n-ai mai învățat de 2 luni, dar ești mort de beat? Înseamnă că habar n-am ce e aia fericire și mă mai dau și deșteaptă.

Ca mine sunt mai mulți. Cred, sper. Și uneori se urăsc pentru asta. Pentru că nu-i place lumea, pentru că sunt altfel, pentru că stau mai mult pe acasă, pentru că vor să fie și ei băgați în seamă și să facă lucruri mișto. Aiureli din astea

33e1tzr

Și se pierd. Uită ce sunt, cum sunt, ce le place. Și e cam păcat. Te simți nașpa când spui că-ți place o chestie, dar tu nu o suporți. Ai o stare din aia idioată rău. E ca și cum ai spune că îți plac ciupercile, dar îți ies bube de la ele.

Ei, cred că ați înțeles ce am vrut să zic.

2 thoughts on “Anonimii sau Antonymus Anonymous.

  1. Inteleg ce spui. Te inteleg perfect. A, si am observat o mica greseala in prima parte, ai scris “Va scrie o fata care nu prea iasa…”. Sper sa nu te superi pe mine, dar este corecta forma:” Va scrie o fata care nu prea iese in evidenta.” Sa nu o iei in nume de rau, incerc doar sa te ajut. Spor la scris! 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

