Din Oceanul Pa-ci-fic.

5.000 de EURO nu fac rău nimănui. Banii, de obicei, nu fac rău nimănui. Toți suntem prinși în viață de dorința de a-i avea și a-i ține aproape. Până la urmă, cine nu și-ar dori un peștișor fermecat plin de energie care să le ofere într-o zi posibilitatea asta? Avem card de credit pentru orice. Ne oferă avantaje, putem face tranzacții afară sau în țară, când suntem în concediu sau în vizită la prieteni.

E cel mai simplu.

Am învățat să ne folosim de rate fără dobândă, să aducem totul în avanajul nostru. Avem și un card de cumpărături care ne ușurează munca. Tot ce trebuie să facem este să avem încredere în ce ne oferă. Așa că, filme, cumpărături, plimbări sau călătorii, totul e mai simplu cu un card alături. Pe bune acum, e cel mai practic.

BancaTransilvaniaLogo

-HEI, bună!

-Cine? Eu?

-La cine crezi că mă uit? Tu, tu. E ziua ta norocoasă azi, puștoaico!

-Doamne, cred că am luat-o razna rău de tot. Văd pești. Și mai și vorbesc pe deasupra. Zi-mi acum că-mi dai și bani.

-Vezi că știi? Chiar de asta venisem. Dar, mai întâi, să stau și eu jos puțin că nu mai pot.

-Trebuia să dorm mai mult! Trebuia!

-Nu te mai tot mira atât! Da, așa-i. Sunt un peștișor care îndeplinește dorințe. Mă rog, de fapt e o singură dorință. Pe care o să o spun eu. În fine, treaba stă așa. Primești 5000 de EURO pe loc, dacă mă convingi să ții dau.

-Unde sunt camerele?

-Nu e regizat, nu e glumă. Și nu visezi. Așa că dă-i bătaie! Ai 10 minute. Merg la altcineva dacă nu și ai pierdut șansa vieții tale.

tumblr_mqapisYkyw1sad8ueo1_500

-Ce ar…

-Ah, și încă ceva. Să nu încerci să vii la mine cu tâmpenii de genul : Vreau să donez acești bani sau Vreau să renunț din prima. Nu ține, știu cum sunteți voi oamenii. Mereu pentru voi.

-Și cum ar trebui să te conving eu, la ora asta, aici?

-9 minute…

-Bine! Fie!

-Hai că începe să-mi placă de tine. Spune-mi. Te ascult.

-Aș vrea multe, sincer. Multe, nici n-ai tu idee. Mi-ar plăcea să pot să-mi plătesc taxa la facultate singură, să îmi cumpăr câte haine vreau, să călătoresc în toată lumea asta, să am un dulap doar de pantofi, să am o vilă și toate prăjiturile din lume pe masă. N-am să-ți cer nimic din toate astea.

-Mmmm.

-Bine, bine. Poate voi încerca la sfârșit.

-Mă gândeam eu…

ve

-Nu-mi mai lua din timp! Ce-mi doresc eu cel mai mult, însă e altceva. Poate e prostesc. Poate va dura ani. Poate voi renunța pe parcurs. Ține mult și de mine. Nu știu dacă voi reuși să duc la sfârșit toată treaba asta și nu știu câtă lume va avea încredere în mine. Știi genul ăla de fată care face totul să meargă bine și este mereu în centrul atenției? Eu sunt exact opusul. Nimic nu e bine.

-Ce vrei? Spune-mi.

– E ceva ce implica multe. Și multă lume. E o responsabilitate cât casa. Cu toate astea, mă tentează.

-Ce e?

-Am văzut în filme. Sunt o mulțime de oameni care publică, se fac auziți prin gândurile lor, au propriile pagini.

-Tot nu înțeleg.

-Aș vrea să…dar, of, peștișorule. A cam expirat timpul. Îmi pare rău. Va trebui să ai pur și simplu încredere în mine și îți voi spune apoi. Nici nu-mi vine să cred că nu ți-ai dat seama.

-Cum? Nu…Nu fac eu asta!

-Bine atunci.

-Cum bine? Și cei 5.000?

-Poți să-i păstrezi tu.

-Să-i păstrez? Dar vreau să știu ce îți dorești.

-Doar dacă ai încredere.

-Spune-mi! Am.

-Ce are pagini și implică mulți cititori?

-Vrei o carte? Sunt multe cărți pe lumea asta. Și nu costă 5.000 de EURO. Chiar și o bibiliotecă de ai avea, n-ar face atât.

-Vezi? N-ai înțeles. Vreau o carte a mea, cu paginile mele, cu gândurile mele, cu amintirile mele.

-De ce ai vrea asta? Sunt atâtea alte chestii pe care le poți avea…

-Nu mai contează…

-Și cum ai vrea să se numească?

135464088396995

*Pentru SuperBlog2015.

One thought on “Din Oceanul Pa-ci-fic.

Leave a Reply

