Parfum de început.

„Când l-am văzut prima dată, avea cu el parfumul frunzelor de toamnă. Uscat, liniștitor și puțin misterios. De obicei, îmi place toamna și tot ce înseamnă ea. Pulovere groase și largi, multe ceaiuri de fructe, multe cântece cu mesaj, multe culori. Îți dau un sentiment tare drăguț și cald. Așa a fost și atunci.

La început ești neliniștit. Habar n-ai dacă să te miști sau să stai locului, dacă să vorbești mai tare să te audă sau să privești pur și simplu. Magia începe cu furnicături peste tot. Nu-ți mai simți capul, parcă te amețește totul și ai surâde ca un copil ce își primește batonul de ciocolată. Toți facem asta.

Am simțit și miros de vată pe băț în ziua aia. Nu neapărat pentru că îmi era roz totul în cale sau că mă privea într-un fel dulce. Simțeam mașina cum merge și aruncă în mine cu parfum din ăla tare. Simțeam cum sare zahăr pe bluzele noastre. A fost și prima dată când ne-am uitat unul la celălalt.

tumblr_mah2fwscwK1qghs4io1_500

Tot timpul mi s-a părut că pentru foarte puțin.

În porțiunea magică de atunci, aș pune și un al 3-lea lucru. Acuarele. Culori. Schimbare. Începea ceva nou, îmi colora zilele, le înveselea, mai adăuga puțin roșu, puțin galben. Nu tot timpul, ce-i drept.  Dar, îmi amintesc și acum toată nebunia aia.

Și toate zilele pe care le-aș lua de la capăt din nou și din nou. Parfumul de atunci era altfel, era un fel de acasă presărat cu șușoteli și râs cu lacrimi. Era cu prietenii pentru o viață și amintiri pentru două. Era parfumul Mad Potion creeat de mine și trăirile mele.

superblog-katy-perrys-mad-potion-coty-sponsor-superblog

A meritat totul. Și m-aș parfuma cu porțiunea mea mereu. Am o sticluță destul de mare și sper ca el să-mi adauge arome noi tot timpul. Se pricepe destul de bine la asta. Și până la urmă, văd eu cum le amestec.

Cine spune că nu pot fi magician dacă vreau cu adevărat?”

33cbece7b165855ee8a16a389cc424bf

*Pentru SuperBlo2015

Leave a Reply

