Mă iubește…nu mă iubește.

Stau. Mă gândesc. Să intru? Să nu? Mai bine intru. Hai! Ce se poate întâmpla? E un Rai mai micuț și pot să intru? Luminile sunt puternice parcă. Ce vor de aici?

-Hei, hei!

-Unde? Cum? Bună ziua?

-Aici jos!

-Jos? Cum? Ce ești?

-Bună. Ești prima persoană care îmi răspunde. Chiar mă bucur să te cunosc! Stau aici de zile bune, n-am mai vorbit cu nimeni. Mă simt așa singură.

-Ce se întâmplă aici? Poate ar trebui să plec…

-Nuuu. Mai stai cu mine. Ia-mă acasă. Sunt o cănă personalizată drăguță. Am să-ți fac în fiecare dimineața cafeaua caldă, am să stau cu tine la povești, am să te las să mă dai și prietenilor sau prietenei. Promit că nu voi face gălăgie.Voi sta la tine în bucătărie cuminte și n-am să scot un sunet. Am să te aștept când vii seara obosit și ai nevoie de apă, când vrei un ceai cald sau ai nevoie de mine. Voi fi aici.

-Hm..

-Serios! Pe cuvânt! N-am să te dezamăgesc. Ce zici? Îți place modelul meu? Pot să-l schimbi dacă vrei. Poți să-mi iei o husă tricotată sau să mă personalizezi după cum îți dorești.

-Of, of.

-Știu ce vei zice. Că nu sunt potrivită pentru tine, că nu sunt o cană de calitate. Mi s-a mai spus că sunt o simplă cană de cafea cu flori. Mă iubește, nu mă iubește. Dintr-un simplu porțelan, galbenă, pentru volum de 250 ml. E în regulă.

-Zici că stai de mult timp singură?

cana-ma-iubestenu-ma-iubeste-q5xV0

*Pentru SuperBlog2015

Leave a Reply

