Spune ” BRÂNZĂ! ”

Alarma! După ce și-a dat seama că are nevoie de întăriri, Toni Jr.,s-a pus pe treabă. Nu a durat mult și a luat decizia corectă. Avea nevoie de un ajutor. Avea nevoie de un brânzăcios potrivit la momentul potrivit.

-Este tare greu să fii un fan brânză adevărat!

-Zici tu, Toni Jr.?

-Da! Și mai zic că trebuie să ne ocupăm de asta! Cât mai repede cu putință. Imediat îți va trece vremea și pe cine ai de gând să lași să ducă mai departe magia asta brânzească? Îți spun eu! N-ai pe cine. De asta vreau să organizez un casting.

-Casting? Pentru ce e nevoie de asta?

-Pentru că nu poți alege așa pe oricine. Trebuie aleși oameni în funcție de criterii. Criterii foarte serioase! Tenul să-i fie gălbui precum brânza pufoasă proaspătă și abia desfăcută. Să fie mereu plin de savoare și idei bune. Să fie precum apusul și vremea caldă vara.

-Crezi?

-Neapărat.Nu putem lua orice față palidă. Ne trebuie culoare, ne trebuie prospețime, ne trebuie sentimentul ăla bun ca și atunci când te întorci după o zi grea și iei prima înghițitură din mâncare.

După câteva zile, s-a organizat acel casting. S-a prezentat multă lume. S-au luptat ca atunci când vrei să ajungi mai repede acasă și te înghesui în autobuz. Lupta era grea.

-Ce știi să faci?

-Câte nu știu. E simplu. Îmi pla…

-Prost răspuns! Următoarea întrebare. Ce crezi despre noile pufoșenii din ofertele cu brânză?

-Pufoșenii? Aîîîî…

-Nici asta nu-mi place! Spune-mi cum este tenul meu?

-Cred că destul de curat.

-Urmâtorul.

Primul a ieșit. Au urmat mai multe ore în care întrebările rămăseseră aceleași. Și-au pierdut speranța.

-Bună ziua. Numele meu este Toni. Pot să spun că sunt o persoană tare bună. Mai ales la gust. Brânzos de bună. Îmi place să cred că sunt la fel ca aroma de verdeață din brânza pufoasă. Sau ca parfumul de după ce desfaci prima dată cașcavalul.

-Toni zici? I-auzi Toni Jr.

-Să vedem ce știi!

-Știu ceva. Știu să fac diferența între o zi ploioasă și plină de bălți și o seară liniștită cu prietenii. Știu să fac diferența între gustul pișcacios al brânzei proaspete și margarina de la non-stop.

-N-aș zice.

-Oh, ba da. Cine n-ar putea face asta?

-Să începem.

-V-aș pune eu o întrebare acum. Cine e mai albă ca o zăpada când ninge prima dată? Cine este mai potrivită ca perechea de pantofi pe care ai purtat-o la banchet? Cine te cheamă și te iubește chiar dacă e 7 dimineața și te grăbești?

-Mai zi-mi.

-V-aș mai spune multe. Dar știți deja răspunsul și văd că zâmbiți.

-Aș mai spune și eu ceva. Dar cred că ți-ai dat seama ce cred deja.

Și au desfăcut o roată de cașcaval.

Toni-si-Toni-JR_small

*Pentru SuperBlog2015

2 thoughts on “Spune ” BRÂNZĂ! ”

Leave a Reply

