Cu pasiunea nu-i de glumă.

Am văzut-o de la bun început. Intrase încrezătoare, avea mesul drept și o bluză pe corp. Buzele ei roșii mi-au captat atenția. Erau mulți oameni acolo, dar ciudat a fost că am văzut-o doar pe ea. Nu s-a mai întâmplat asta. Era mică de înălțime și avea părul prins în coc.

S-a așezat pe unul din scaune. Mi s-a părut ciudat că era singură într-o cameră cu atâția oameni. M-am hotărât să merg mai aproape. Am ajuns foarte repede, dar mi s-a părut că îmi ia o veșnicie până acolo. Eram lângă ea, dar n-am știut ce să-i spun, cum să intru în vorbă.

S-a întors dintr-o dată. Avea ochii mari și negrii. N-am mai văzut ochi așa până în ziua aia. Se uita drept la mine în timp ce muzica începea mai tare să cânte. Am simțit parfumul când și-a aranjat din nou geanta pe unul din umeri.

-Bună! Scuze, geanta mea se agățase în costumul tău. Sper că nu  i-am făcut ceva.

-Aîî. Scuze eu, nici nu am observat.

-Da, nu sunt cea mai liniștită persoană. De fiecare dată intru în încurcături.

-Stai liniștită.

-Și tu tot din curiozitate aici?

-Puțin.

-Prima dată am crezut că nu ajung la timp.Se pare că dintre toate prietenele mele, am fost aici cel mai repede.

-Aa, deci aștepți pe cineva.

-Da…Sper din suflet să fie o petrecere frumoasă. De obicei nu vin la evenimente din astea.

-Cu siguranță va fi.

Și-a dat mâna prin păr dintr-o mișcare. L-am simțit din nou atunci. Parfumul Deeply Yours parcă a cuprins toată încăperea și i-a dat din prospețimea lui. Era pasiunea aia cu note florare. Îmi înțepa nasul și avea un magnetism aparte.

Vanilie, mandarine, mere verzi, piersici și trandafir. Toate astea de la o singură persoană.

-Ah, au venit! Eu trebuie să plec. Ne mai vedem pe aici.

O văd fugind spre ele.

-Stai! Spune-mi numele tău.

enry

*pentru SuperBlog2015.

One thought on “Cu pasiunea nu-i de glumă.

Leave a Reply

