Ca să începem anul bine.

E prima zi, prima pagină din roman, primul episod din serial, prima mușcătură din ștrudel, prima cariocă din set. Indiferent cum îi spuneți. Anul ăsta  am de gând să fac chestii. Promit că voi încerca să scriu mai mult, mai bine, mai curat. În fiecare zi. Mă voi strădui cât pot eu de mult, voi tăia cât va trebui, voi învăța sinonime dacă trebuie.

Am multe în minte.Vreau mai multe categorii, vreau povești și personaje, vreau lucruri peste care dau la metrou, la școală, în fața blocului, vreau muzică, filme, imagini, topuri. Vreau ca oamenii obișnuiți să se simtă vedete aici. Vreau să călătoriți și să vedeți prin ochii mei.

Vreau cam multe, dar am să vă scriu până vă voi zăpăci de cap. 

change

2 thoughts on “Ca să începem anul bine.

Leave a Reply

