Ce te oprește să faci ce-ți place?

Aud des chestia asta și mă scoate din pepeni. 

Mi-ar plăcea să merg acolo, dar n-am timp.

Mi-ar plăcea să mănânc o prăjitură, dar nu pot.

Aș vrea să fiu pictor, dar mai bine nu.

Păi ce te oprește, omule?! Ce te reține? Nu te obligă nimeni să termini 10 facultăți și să nu-ți placă niciuna. Nu stă nimeni cu pistolul lângă tine să te amenințe să faci doar ce nu suporți. E ca și cum ai învăța fără oprire la matematică și tot n-ai lua examenul. Asta nu e ambiție, e prostie! 

muh

Și mai enervant e că majoritatea fac asta și apoi se plâng.

Nu că aș fi eu curajoasa pământului. Uneori îmi vine să îmi dau un pumn în cap când îmi dau seama ce alegeri pot să fac. DAR credeți-mă, cel mai fain sentiment din lume e să faci ce-ți place. Ce vrei. Ce-ți dorești. Aud oamenii dimineața „Pfai! Iar stau 8 ore la serviciu! Nu mai suport! Abia aștept concediul!” Păi pentru ce Dumnezeu te mai duci? Stai acasă și bea o bere.

La fel și cu ăștia din facultăți. „Ce nu suport aia. Ce nu suport aia. Ce nu-mi place liftul. Ce plictiseală la școală. Ce m-aș duce să dorm.” Din nou, pentru ce ai mai venit? Poate ai luat șansa cuiva care chiar își dorea să vină și să se remarce. Poate stai pe locul altcuiva acum. Poate alegeai ceva și chiar îți plăcea. Nuuu, tu vii unde nu vrei. Poate-o trece și o fi bine.

Alegerile-s complicate. Enervante. Grele. M-am plimbat o dată într-un magazin 3 ore după o geacă și tot nu mi-am luat-o. Totuși, trebuie să le facem. Altfel am sta toată viața în colțul nostru și n-am vedea decât pereți.  Singurul care își spune de la bun început că nu poți, ești tu.

Poți alege singur. Și vei alege bine.

Nu prea sunt eu bună la dat sfaturi, dar ăsta cred că va funcționa.

hhhhh

Cam atât pentru azi de la Mama Omidă.

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Ce te oprește să faci ce-ți place?

  1. Buna asta. chiar nu stiu de ce nu fac ce imi place… dar cred ca stiu defapt… pentru ca “societate” si pentru ca “reguli” plus pentru ca “foame”
    E interesant articolul asta al tau, nu stiu exact se sa spun dar chiar cred ca ar trerebui sa ne oprim in fiecare zi 8 minute sa vedem ce ne place si ce nu si a doua zi sa incepem sa eliminam chestiile neplacute.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

