Care Alexandra?

Am darul de a nu mă ține cei din jur minte. Sau de a nu-și da seama că respirăm același aer. În viața asta trebuie să știi ce vrei. Să ai ceva-ul tău și să ieși în evidență cu el. Să te pricepi. Să-ți rețină oamenii fața. Să știe să-ți pronunțe numele. Chiar dacă nu ai părul albastru, ceilalți trebuie să-l vadă așa. Așa e lumea construită.

Ce te faci dacă nu se întâmplă toate astea?

ale

Nu s-a învărtit Pământul în jurul meu niciodată. Eram tot timpul acolo, dar nu mă vedea nici dracu. De făcut ceva special, n-am făcut. Nici măcar nu mă salutau persoanele pe care le cunoșteam. N-am 1,75 sau ochii mari și lucioși. Nope.

Dar nici nu mi-am dorit. Asta e cea mai amuzantă parte. Nu cred că mi-ar fi plăcut să fiu în centrul atenției. Nu aș fi știut cum să mă comport. Mai bine cu gașca mea de anonime și cu durere de burtă de la râs. Mi se pare că cei pe care îi cunoaște tot orașul sunt mereu crispați. Și fără vlagă. Și ca într-un glob de sticlă. La ce bun?

Not for me. Prea obositor.

Că știe lumea că te îmbraci cu aceeași bluză două zile la rând sau că îți faci ochii cu tuș. Că mănânci ca fursecuri cu apă de trandafiri sau pufuleți cu sare. Că n-ai mașină și nici bani de mers la petreceri. Că te salută mai mult de 10 persoane când ieși afară. E asta atât de important?not-alone-mikaela-jane-1024x607

 

2 thoughts on “Care Alexandra?

Leave a Reply

