Prea multe ,,de ce-uri”

Heeei. Chiar vă super mulțumesc tuturor pentru ziua de ieri. A fost cea mai făină zi de 13 posibilă. Sunteți cei mai tari!Promit că de acum înainte voi posta mai des și nu voi mai lăsa blogul de izbeliște. Am câteva schimbări pentru el. 🙂

De câteva zile mă tot gândesc la lucruri. Am greșit eu cu ceva? E vina mea că nu m-am născut într-o familie cu 3 case și o grădină mare sau că n-am rude care își fac vacanțele în Indonezia? De ce TOT TIMPUL trebuie să existe diferențele astea idioate între oameni? De ce unii își cumpără parfum de la Dior, iar alții merg și vând cărți la terasele cafenelelor doar pentru o pâine sau ceva dulce? La fel de mult mă enervează când văd că unii căntăreți au atâția fani și nu sunt recunoscători pentru asta. Sau oameni care ar da orice să îi vadă sau să le facă o poză. Sau să le răspundă la întrebări. Dar ei nu răspund niciodată. Nimănui. Nu au timp de asta, sunt mereu ocupați.

Mă uit la emisiunile alea de gătit. Sunt faine, mereu îmi place să urmăresc chestii ce țin de mâncare. Mă relaxează. Dar nu înțeleg de ce se aruncă în stânga și în dreapta cu farfurii. Sau de ce se aruncă mâncarea aiurea. Nu suport să văd mâncare aruncată. De ce primesc tot cei care au, coșuri cu vin și cozonac? De ce unii își fac tratamente corporale cu laser, când alții ar vrea să aibă măcar o cremă cu un parfum mai sofisticat. De ce se fac atâtea concursuri de talente dacă sunt promovate doar pe moment, iar apoi toată lumea uita de ele?

De parcă aş putea să schimb asta vreodată.
image

2 thoughts on “Prea multe ,,de ce-uri”

Leave a Reply

