Ale, scoate – ți ochii și fă-i cuiva cadou!

Viața mea e făină rău. E amuzant cum am atâtea idei în minte și nu reușesc să fac să iasă niciuna. Sunt bună de dat sfaturi aici și aş scrie de toate, dar ceva se întâmplă când ies în lume. (E ciudat acum pentru că am început să scriu în tramvai și se holbează lumea la mine de parcă aş fi un cartof prăjit de la Mc 🙂 🙂 🙂 .)

Pe bune că sunt o persoană ciudată. Și încep iar să scriu despre mine și mă enervează. Adică. Pe de o parte cânt pe stradă și nu îmi e frică să înjur pe cineva care mă disperă sau se ia de mine și pe de alta, îmi e frică să țin o prezentare în fața clasei. Sayyyyy whhaaat?? Nu îmi e naşpa să merg la același concert de 8 ori pentru că e făină muzica  (săracii oameni, Ieli) sau să mă strâmb la solist dacă mă enervează, dar mai bine tac atunci când mă pune cineva să-mi spun ideile. Say whaaat x 2. Ghiciți ce făceam în liceu?  Că-mi învățăm tot timpul la română din primă oră,dar nu răspundeam că-mi era frică să nu care cumva să mă încurc. Așa că stăteam până când se adunau 70 de capitole din materie și luam notă mai mică. Aveam o logicăăă…de mică.

Aș scrie. Și credeți-mă aș scrie mult. Dar ce să vezi? Când mă pune cineva, iese un rahat cât mine de mare. Să ajung să am articole pentru o revistă sau ceva? Păi îmi dau ăia în cap direct.  Câteodată îmi vine să mă dau cu pepenele ăsta de cap al meu de pereți,  dar apoi mă gândesc la săracii pereți ca n-au făcut nimic. Și mi-aş dori să fac mai multe, dar tot timpul mă gândesc la datul în bară al meu în mod caracteristic. Uneori mă gândesc că unii din noi pur și simplu trebuie să rămână în coconul lor și să tacă din gură că n-au șanse.

image

2 thoughts on “Ale, scoate – ți ochii și fă-i cuiva cadou!

Leave a Reply

