Ce ne mai plac fandoselile!

Trecut-a mult timp de când n-am mai scris. Anunț de ultimă ora: n-am murit. Iar pentru cei cărora nu prea le plac scriiturile mele, n-am renunțat. Asta așa ca paranteză.

Vorbind, glumind acum. În ultima perioadă ”ne-am” observat. Am văzut cum fiecare e încurcat de lumea asta modernă și mereu ocupată, de problemele cotidiene al naibii de grave. Spre exemplu: nu dăm banii pe cărți, sau nu-i cunoaștem lui Cărtărescu toate operele, dar ne place să mâncăm BIO. Cum domne’?! Să nu guști din măslina aia în 10 culori, sau să nu dai jumătate de salariu pe un biscuite cu 5 tipuri de cereale? Democrație e asta?! Nu ne mai plac portocalele, strugurii de la țară, sau sezonul cireșelor. Doamne feri!

-N-ai gustat nuca de cocos? Nici mango? Noroc cu mine. Lasă că îți fac eu și o pastă de avocado. Știi că-i bun și la ten? Fruct-minune.

photo_verybig_146187Fetele din magazine prezintă colțul ”acela”,  raftul de sus și îți bagă pe gât pudrele cu maxim de luminozitate și efect retro, sau mascara cu 15 perii față de 14 de anul trecut. Nu se mai poartă o cămașă după 2 spălari, sau o geantă la care i s-a stricat unul din fermoarele din interior. Să vă mai spun? Cine mai are în ziua de astăzi telefon cu ecranul de un deget? Până și în satul ăla cu semnal ioc, sunt tablete și leptopuri de ultimă generație. Mai moderne ca în capitală. Adevărul e că n-avem bani de o forfecuță de unghii, dar purtăm sigla de la Adidas pe tricou.

-Ce-i mamă dacă e de la Second?! Uite aici ce scrie: Adidas.

Ce mare, ce litoral românesc mereu dorit, mereu cu soare? Îmi vinzi gogoși acum? Nu s-a săturat toată lumea de aceleași tipuri de înghețată și enervantele/ neînțelesele/ idioatele/ brize. Toți merg la bulgari, sau dau umbrelele de aici pentru cele din Grecia, Filipine sau Hawaii. Doar nisipul e mai cald pe dincolo.

-Viața e scurtă, doară! Trebuie încercate lucruri noi.

10-Benefits-of-Eating-Organic-Food

Dacă stau să mă gândesc nici apa plată nu mai e bună. Ce ne faceeeeeeeeem?!

3 thoughts on “Ce ne mai plac fandoselile!

Leave a comment