Când oamenii sunt mișto.

Știu că postarea asta este puțin întârziată. Pare rău, rău. Dar niciodată nu-i târziu, nu? Vreau să-i mulțumesc Carminei pentru nominalizare și să-i spun că sunt nerăbdătoare să-i răspund. Mă face să zâmbesc că s-a gândit și la mine.

liebster-award

Acum să-i dăm bătaie.

1. Ce te-a determinat să îţi faci un blog? Blogănstein s-a născut acum un an, doar din dorința mea nebună de a scrie. Și de a le arăta oamenilor că îmi place treaba asta.

2. Cum ţi-ai descrie blogul în trei cuvinte? Bla, bla și uneori ha.

3. Care este persoana pe care o apreciezi cel mai mult? (din lumea blogging-ului) Nu mă pune să aleg doar unaaaaaaaaa. Nu pot.

4. Spune un lucru mai ciudat despre tine. Sunt obsedată de agende, carnețele și orice are copertă și foi. Am ajuns chiar să-mi fac eu.

5. Este important ce cred  oamenii despre tine/faptele tale? Până acum am mers pe principiul ”nu-mi pasă, oricum nu mă știe nimeni”. Sunt genul de persoană care ar da un concert pe stradă chiar dacă voce=nexam. Deci nu.

6. Facebook/Instagram/Twitter/Wordpress. Ce alegi? WordPress cu toată inimioara.

7. Dacă ar trebui să oferi un sfat unui grup mare de oameni, care ar fi acela? ”Visați că e de bine.”

8. Bănuiesc că blogging-ul este o pasiune. Ce alte pasiuni ai? Îmi place să colorez și să fac tot felul de chestii handmade. De exemplu, tot timpul în decembrie fac un calendar pe care mi-l plantez în cameră. Acum am evoluat și la carnețele. Cine știe? Poate îmi fac o afacere :))).

9. Crezi că vei ajunge la un nivel înalt cu blogul? Îmi doresc să se întâmple. Sper că și destinul vrea la fel.

10. Cum te vezi peste 10 ani? Fericită.

11. Ce faci atunci când eşti trist/ă? Mănânc înghețată cu vanilie și nuci. Face bine sufletului.

Îmi pare rău că nu pot nominaliza alți bloggărași. Am făcut asta deja și nu mă mai lasă lumea. Mulțumesc încă o dată pentru întrebări 🙂

 

4 thoughts on “Când oamenii sunt mișto.

Leave a comment