Jurnal de călătorie.

#jurnaldecălătorie:

Ora 8:00 – Nu cred că am mai fost vreodată așa frumos să te trezești la 8. America? Mă gândeam că o voi vedea doar în vise sau în ofertele circuitelor turistice de pe net. E destul de greu, mai ales dacă ești student și nu prea ai idee ce vei face cu viața ta până la urmă. Cine mai are timp de oferte de vacanțe în momente ca astea?

8:05 – Sigur nu visez totuși?

8:30– Mic dejun american. Ăștia chiar au chef să-și facă în fiecare dimineață clătite. Și au sirop bun și dulce. Și unt. Parcă n-aș mai mânca altceva.

9:00– New York. E frumos și dimineața, dar seara cu luminile lui nebune și colorate. Aș lua fiecare colțișor în parte și l-aș vizita. Habar n-am de unde să încep.

10:30– Programul Work and Travel aduce o grămadă de beneficii. Pe lângă faptul că pot exersa limba engleză și de acum pot înțelege și eu mai bine ce-mi spun oamenii sau pot să le fur accentul ăla degajat, mă ajută să le descopăr cultura, să leg prietenii noi, să pot să văd tot ce-mi iese în cale. Să vizitez, Dumnezeule! Au tot ce îți dorești aici.

11:08– Locul de muncă îmi e asigurat, trebuie doar să mă apuc de treabă. Nu lucrez din obligație. Mă gândesc de fiecare dată ce ocazie mișto am și că pot să mă întrețin oarecum. Pot să-mi cumpăr bluza aia dacă vreau neapărat, pot să-mi iau o ciocolată sau toate dulciurile de pe lume. Și încă ce dulciuri sunt aici…

13:00– Mai am încă 3 ore de lucru și apoi pauză. Am terminat pe ziua de azi și-mi râmâne timp și pentru mine.

13:20– Mă întâlnesc cu o prietenă de aici care cunoaște mai bine zona. O să fie foarte tare plimbarea cu ea, poate îmi arată lucruri la care nici nu mă gândeam. Și când mă gândesc ce speriată eram la început că nu cunosc pe nimeni. Oare cafelele au alt gust aici?

15:01– Mă dor picioarele, dar nu mă las. Nici nu mi-am dat seama când a trecut timpul. Am descoperit câteva lucruri pe care le poți face și nu ai nevoie de bani prea mulți. Sunt teatrele gratuite, un fel de stand-up unde oamenii vin să se distreze mereu. Am fost în plimbare. Staten Island Ferry e cel mai plăcut și relaxant loc de aici. Cred că știu unde voi veni când voi avea zile mai rele. Central Park m-a cucerit! E așa mare și superb, n-am avut timp să ne plimbăm peste tot. Și Statuia Libertății pare mai frumoasă când o vezi în realitate.

17:05– Suntem la cafea. Are un gust bun de caramel și e caldă parcă tot timpul. Prietena mea pare și ea încântată.

18:50– Destul de aglomerat, dar oamenii așa de plini de viață și fericiți. Fiecare parcă are ceva special. Am văzut și tipi care cânta la chitară imediat ce începe să se întunece puțin. Lumea e frumoasă aici.

20:20 –Merg să iau un fel de cină. Vreau un burger din ăla gigantic și plin de bunătăți cum arată la televizor. După, mergem la Top of the Rock. Acolo este raiul magazinelor, restaurantelor și priveliștei frumoase.

22:01– Am ajuns acasă și mă îmbrac în pijamalele noi. Sunt destul de pufoase, azi mi le-am luat. Am să mă uit la un film. Mâine e iar o zi lungă.

22:35– Uitasem să-mi pun ceasul. Așa fac mereu.

VacanteSpeciale.ro3_

*Pentru SuperBlog2015.

One thought on “Jurnal de călătorie.

Leave a comment