Al meu Superman.

Obsesia mea cu Superman a început în urmă cu ceva luni. Ca orice fată plictisită, am început să mă uit la un serial cu un actor foooooooarte fain. De obicei, am pretenții și mă uit la filme doar dacă îmi plac actorii. Bine și frumos, am început modest cu un episod. Îmi plăcea pentru că avea acțiune și mă ținea acolo, cu ei. Parcă jucam și eu.

Povestea era tipică. Un tip mai răuț, care era un fel de spion secret, se îndrăgostește de o fată care intră în toate încurcăturile. Mai neașteptat de atât nici că se putea! De atunci mă obsedează tot ce înseamnă chestii negre, șepci și simbolul roșu-albastru al lui Superman american. Nu mă întrebați, nu știu ce legătura au unul cu celălalt.

tumblr_modtgtJOre1qgsx96o1_1280

Prima dată mi-am luat un caiet cu simbolul acela. Am întors magazinul pe dos, am enervat vânzătoarea, dar este al meu acum. Îl iau la cursul meu preferat. Sincer, nu știu de ce simbolul lui Superman, pentru că nu avea neapărat aceeași poveste ca a filmului cu Clark Kent. Pur și simplu tipul care juca era mai flower-power și sărea de pe lifturi sau bătea băieții răi. De atunci îi spun așa.

DSC_8121_Fotor

Următorul pas a fost să-mi iau tricou. Am căutat în tot orașul meu, am fost în toate magazinele, am căutat tricouri online. Nimic. Nu-mi plăcea nimic. Toate erau izânite, cu simbolul șters și albastre. Eu nu voiam albastru. Tipului îi plăcea negru, și eu trebuia să am tricoul negru, era deja simbolul albastru.

DSC_813812166478_1618973801701107_1475589725_n_Fotor

Apoi, m-a ajutat Tshirts.ro. Cineva chiar avea tricou așa cum voiam eu. În 5 secunde am pus comanda, iar a doua zi am fost sunată.

Am aflat apoi că este bumbac 100%, de calitate superioară și cu o grosime de 160g/mp. Plus de asta, cei de acolo te ajută să-ți găsești mărimea potrivită pentru a nu sta pe tine ca pe gard. Mai mult, imprimeul meu important este realizat cu tehnologia laser printing solutie digitala cu rezolutie de pana la 1200 dpi.

DSC_8128_Fotor

Adică, se face un transfer termic la temperatură și presiune mare ce ajută la păstrarea S-ului meu, sau oricărui alt imprimeu, până la 5-10 spălări. În ceea ce privește spălarea, tricoul imprimat trebuie spălat de mână la temperatura de max. 30 de grade pentru ca nuanțele să reziste o perioadă mai lungă de timp.

Ceea ce trebuie să știți în cazul în care optați pentru un tricou cu imprimeu este că materialul e de calitate, nu e indicat să folosești mașina de spălat pentru că i se duce tot farmecul desenului, este ieftin și ușor de cumpărat, iar din punct de vedere stilistic, chiar ieși în evidență. Cine nu ar ieși cu un astfel de cadou personalizat?

Am spus că îl voi purta până se va rupe. Iar apoi îl voi lua pe post de pijama. Niciodată nu e târziu.

DSC_8131_Fotor

*Pentru SuperBlog2015.

2 thoughts on “Al meu Superman.

Leave a comment