Dragele mele fete,

Trebuie să recunosc că nu m-am epilat niciodată cu ceară. Nu am apucat, adevărul e că mă și tem puțin, fac urât și când mă pensez și nici nu mă pricep foarte bine la alegerea produselor. Cu toate astea, știu că va trebui să accept și metoda asta la un moment dat. Ca toate fetele normale și pline de curaj.

Scenarii mi-am făcut cu sutele. Cel puțin când am luat decizia de a scăpa de mătasea mea de porumb de peste tot. Ciudățenia face că nu suport părul deloc. Un firicel să văd și trebuie să scap de el și să dau și cu cremă. Așa că iarnă,toamnă, uragan sau +70 de grade, eu sunt în baie și fac magii.

Woman-with-beautiful-legs

Dar să vă spun cum am făcut prima dată. Fată drăguță și finuță la 14 anișori, cu buletin cu tot, m-am hotărât să fac marele pas. Mi-am cumpărat cremă și am împuțit toată casa cu ea. Adevărul e că m-am descurcat și nu am avut nevoie de mare ajutor. Până la urmă trebuia doar să aplic și să aștept 10 minute. Oricine poate face asta.

De atunci nu m-am mai făcut cu cremă. Aleg varianta și mai simplă, ca bărbații. Am aflat, însă, că există acum o grămadă de modalități și accesorii pentru o epilare ca lumea. Permanente, semi-permanente, pentru o săptămână, cu durere sau fără, de unică folosință sau refolosibile. Am evoluat. Totul a evoluat.

În cazul în care ar trebui să folosesc și eu ceara, aș reacționa puțin…altfel. Nu neapărat pentru că nu știu să smulg de chestia încinsă, dar de obicei țip și mă zbat când vine vorba de durere. Plus de asta, reușesc foarte repede să mă umplu de bubițe și pete roșii. Așa sunt eu, mai specială.

8421923334_eb2e713d7c_b

Însă, nu pot să spun că nu m-am documentat.

Așa că, fetelor, vă recomand metoda asta dacă sunteți curajoase și suportați durerea. Asta în primul rând. Apoi trebuie să investiți în produse de calitate ca să aveți rezultate pe măsură. Ceara este simplu de cumpărat. De obicei, se găsește cea cu aloe vera, miere, ciocolată sau titaniu. Deci, oferte sunt. Cartușele de ceară de unică folosință sunt utilizate și în saloanele de înfrumusețare și raportul calitate-preț funcționează în ceea ce le privește.

ceara-epilat-unica-folosinta-miere-flacon-100-ml-romania_Fotor_Collage

Trebuie să mai știți că un cartuș de ceară conține 100g și este prevăzut cu un aplicator. Se potrivește orcărui tip de piele, iar firicelele cresc mai greu. Adică, pe principiul, suporți o dată și mă lași în pace o perioadă. Este ușor de folosit și nu împarfumezi toată casa dacă te încumeți să aplici. Față de cremă…

Cum se procedează? Ceara trebuie lăsată la încălzit pentru 20 de minute în încălzitoarele speciale, timp în care trebuie să prindeți curaj și să gândiți optimist. După, se iau benzile de hârtie speciale și se începe extragerea în sensul invers al creșterii firului de păr. Abracadabra!

logo-Total-Pro-Beauty.-copy-300x267

V-am convins?

*Pentru SuperBlog2015

3 thoughts on “Dragele mele fete,

Leave a comment