E ușor cu ajutor!

Nu cred că sunt singura care nu este fanul curățeniei. De obicei, îmi arunc hainele pe unde apuc, vasele nu le spăl imediat după ce am mâncat, de călcat și apretat nici nu mai vorbesc. Abia mă urnesc să ajung la facultate, dar să iau fiecare parte a camerei la lustruit.

Dar și când mă apucă, mă apucă. Folosesc tot ce prind la mână și încep să tai, să rup, să spintec, să lustruiesc. Am șters praful într-o zi, de două ori. Cum spuneam, câteodată mă surprind și pe mine. De fiecare dată când încep o curățenie din aia cum știu eu, mă întreb. Oamenii ăștia, mai vechi, mai de-o viață, cum reușeau, fratele meu, să facă toate lucrurile astea cu mâinile?

Adică…fără aspirator, fără fier de călcat, fără mașină de spălat. Cum?

-Ai, ai, ai! Ce mă doare spatele!

-Și pe mine. Dar trebuie să terminăm cu rufele astea. Doar nu o să se spele singure.

-Mi s-au coloarat și degetele de când le tot spăl…

-Eu nu mai am săpun. Cred că merg până acasă să iau.

-Ehhh! Te mai duci până acasă..Ia-l pe al meu, ce Dumnezeu!

-Ce bine că ai spus asta!

În situații de criză, da. Mai spăl și eu cu mâna un tricou la care țin, o pereche de ciorapi, o bentiță, o măslină acolo. Dar nu știu ce m-aș fi făcut dacă nu aș fi avut mașină de spălat și ar fi trebuit să iau la puricat fiecare hăinuță în parte, apoi ale bărbatului, apoi ale copilului, apoi al celuilalt neam.

-Ar trebui să spăl și eu asta.

-Pune mașina!

-Eh, pentru un lucru…O spăl cu mâna. Îmi aduci și mie detergentul?

-SPELI CU MÂNA?! Doaaamneee! În ce epocă trăiești! Îți caut eu un magazin online de electrocasnice dacă vrei!

-Glumești?! E doar un tricou, cât poate să-mi ia?

-Dar degetele tale…Plus de asta sunt o grămadă de reduceri de electrocasnice în zilele astea. Ar trebui să încerci!

-Doamne, Adina! Am mașină de spălat! Doar că mă grăbesc și termin mai repede așa.

În ceea ce privește gătitul, de plăcut îmi place, de spălat vasele nu prea. Durează, te săpunești tot și am obiceiul să mă și stropesc. Îmi place să tai legumele cu mâna, spre rușinea mea, n-am un robot de bucătărie profesional care să facă asta în locul meu.

Știu că au tehnologie PowerChop pentru performanțe superioare de tocare, accesorii care îndeplinesc 28 de funcții și setări cu 2 viteze. Cu toate astea, n-am ajuns să mă bucur de unul. Încă merg pe ideea clasică.

-Am să tai eu cartofii. Dă-mi un cuțit!

-Ce să faci? Oh, Doamne! Stai liniștită punem robotul!

-Ai robot?

-Daaa. De când! Am zis că e așa lejer. Oricum, vin obosită și nu prea am timp de mare lucru. Așa că mă ajută el.

-Ce tare! De când tot zic că-mi iau și eu…

-E super! Are un vas rezistent, discuri de oțel pentru feliere și depozit pentru accesorii inclus. Sunt multe lucruri pe care le face și nu trebuie să te mai complici tu. Plus de asta, termini așa repede mâncarea. Și tu ai zis că-ți place să gătești…O să-ți placă și mai mult!

logo_marketonline_mic1

*Pentru SuperBlog2015.

Leave a comment